Freitag, 9. September 2011

Peugeot de Dame Mixte PE 25 1965-1968

Tipic Peugeot, farul prins direct pe aparatoarea rotii din fata, si gentuta de scule pe lateral




foarte misto stopul de pe spate., modelul sfarsitul anilor '60


Rama mufata...




Frana pe Geanta si Maneta Altenburger Synchron marcate 1265 1965?




Celebrul Butuc Sachs-Torpedo Schweinfurt 515 36 0 cu 36 de gauri
3 Viteze
Frana pe butuc



Peugeot PE 25 1965-1968
Rama Mixte 52 cm,
3 Viteze si Frana pe Spate pe Butuc Sachs-Torpedo
O adevarata raritate intr-o stare foarte buna cu toate piesele originale.
Genti Rigida CROLUX made in France
Anvelope Michelin, in stare foarte buna, nu m-as mira sa fie chiar cele primele, din 196...:)

foarte eleganta, feminina usoara si iute si imposibil de distrus :)

10 Kommentare:

  1. Încă o remarcabilă piesă de colecție! Mă fac avocatul ei și vă conjur: fie-vă milă de ea și nu vă imaginați că ar fi indestructibilă :)

    AntwortenLöschen
  2. Merci :) Cineva pusese ochii pe cealalta, cea pe care o tineam pentru tine, si nu am scapat pana nu i-am facut rost de una asemanatoare :)

    Indestructibil e celebrul Butuc Torpedo de la Sachs, cel cu 3 Viteze :) Bicicleta in schimb are nevoie de ingrijire si de dragoste :)

    Pot sa garantez ca merge pe maini bune.

    AntwortenLöschen
  3. Așa sîntem de acord :) Pot confirma că butucul Sachs cu 3 viteze și torpedou e grozav. I-am pus lui Sparta Railstar unul pe care l-am luat ruginit și cu mucegai în interior (nu-i glumă !!!), iar după ce l-am desfăcut și curățat merge excelent.

    AntwortenLöschen
  4. Era tot asa ca si asta de aici cu timburuc pentru gresat? Winora are tot asa butuc torpedo de la sachs cu 3 viteze, dar e fara taimburuc. m-ar interesa sa stiu cam din ce an e fabricat cel de aici.

    Ce bine ca eu nu trebuie sa-l desfac si sa-l curat ca nu stiu daca m-as fi descurcat :)

    AntwortenLöschen
  5. Fara chepeng pentru gresat, e modelul cel mai comun

    http://bicicletariadeacasa.blogspot.com/2010/10/sparta-railstar.html

    Sincer nu știu anul fabricației, că nu am văzut nici o datare pe butuc. Dar din cîte am observat, a fost un butuc destul de longeviv, și fără pretenții, prezent pe mai toate biclele nemțești "proletare" și mult mai rar la altele (olandeze etc.). Oricum, un model foarte reușit, cu o construcție simplă și funcționare eficientă.

    AntwortenLöschen
  6. În poză la Railstar nu e focalizat pe butuc și nu prea se vede. Scuze.

    AntwortenLöschen
  7. bicicleta asta arată mirific :-D

    AntwortenLöschen
  8. In sfarsit bicicleta a auns la mine.
    Este intr-adevar o splendoare, arata de zece ori mai bine ca in poze, e superba!
    Iar impachetarea, jos palaria.
    Totul era protejat, sa nu cumva sa se zgarie, etichetat, sa nu cumva sa montez ceva cum nu trebuie.
    Deci , doua fericite, o bicicleta si o stapana!

    AntwortenLöschen