M-am uita îndelung la ea și pot spune că este încă o minunată piesă. Culoarea și starea vopselei sînt iarăși remarcabile.
Remarci personale, de dragul autenticității:
1. ghidonul îmi pare unul de bicicletă clasică olandeză, ca la omafiets-urile alea în formă de bărcuță; cred că merită un guidon Philippe. 2. manetele de frînă nu cred că sînt originale, sînt convins 99% că sînt de tipul cel mai comun care era pus pe biclele cu butuci Sachs cu frîne interne pe ferodou; orice manetă comună Weinnman sau una franțuzească (din alea care se găseau din belșug pe Gitane) s-ar potrivi de minune. 3. farul e "șozul" fără de care nu ar mai fi o bicicletă 100% demnă de eticheta "Fabrication Française"; farul pe aripa din față este ca creasta cocoșului galic, fără de care cocoșul ar deveni găină :)
Sunt intru totul de parerea cu tine in tot ce ai scris, si nici de-as fi vrut nu puteam sa te contrazic :)
Acesta e doar un studiu pentru o viitoare comanda, pe un cadru foarte asemanator cu acesta. Cred ca am sa las pana la urma Peugeotul acesta verde in starea lui originala.
O chestie ciudata am observat si eu, daca as fi modificat si pozitia farului ( ceea ce aveam oricum de gand) :)) nu-i mai ramanea nimic din el frantuzesc si nici macar stickerele nu-l mai ajutau sa fie francez. :)
E o chestie complicata cand vrei sa te apuci sa modifici forme si stiluri consacrate de-alungul anilor si cu care ochii s-au obijnuit de atata timp.
M-am uita îndelung la ea și pot spune că este încă o minunată piesă. Culoarea și starea vopselei sînt iarăși remarcabile.
AntwortenLöschenRemarci personale, de dragul autenticității:
1. ghidonul îmi pare unul de bicicletă clasică olandeză, ca la omafiets-urile alea în formă de bărcuță; cred că merită un guidon Philippe.
2. manetele de frînă nu cred că sînt originale, sînt convins 99% că sînt de tipul cel mai comun care era pus pe biclele cu butuci Sachs cu frîne interne pe ferodou; orice manetă comună Weinnman sau una franțuzească (din alea care se găseau din belșug pe Gitane) s-ar potrivi de minune.
3. farul e "șozul" fără de care nu ar mai fi o bicicletă 100% demnă de eticheta "Fabrication Française"; farul pe aripa din față este ca creasta cocoșului galic, fără de care cocoșul ar deveni găină :)
Părerea mea! Hîc ! :)
Sunt intru totul de parerea cu tine in tot ce ai scris, si nici de-as fi vrut nu puteam sa te contrazic :)
AntwortenLöschenAcesta e doar un studiu pentru o viitoare comanda, pe un cadru foarte asemanator cu acesta. Cred ca am sa las pana la urma Peugeotul acesta verde in starea lui originala.
O chestie ciudata am observat si eu, daca as fi modificat si pozitia farului ( ceea ce aveam oricum de gand) :)) nu-i mai ramanea nimic din el frantuzesc si nici macar stickerele nu-l mai ajutau sa fie francez. :)
E o chestie complicata cand vrei sa te apuci sa modifici forme si stiluri consacrate de-alungul anilor si cu care ochii s-au obijnuit de atata timp.
Multumesc de comentariu
mmmm... foarte frumoasa? ce marime e cadrul? si la cati marafeti se vince? asta daca mai e valabil...
AntwortenLöschen